søndag den 11. december 2011

Den Grimme Lov

Jeg fik tilsendt en artikel om Gay Pride, som jeg egentligt fandt meget interessant. Vi ved jo fx. alle (hvert fald homoseksuelle), at Gay Pride fejrer sejren i New York City. Flot klaret. I DK fejrer vi også, hvad der skete ved Stonewall Inn i New York, men nu mener man, at danskerne bør fejre deres egen sejr. Denne sejr, må jeg være enig med Ph.d-manden, er vigtigere for danske homoseksuelle. What can I say?

Men mens jeg læste artikeln kan jeg ikke lade være med at tænke: er det derfor, at danske heteroseksuelle mænd er så bange for homoseksuelle mænd? Vi ved jo alle, at langt de fleste homofobiske mennesker i DK (sikkert også i verden) er mænd. Her har vi så forklaringen.

Jeg håber bare de satans homofober snart indser, at homoseksuelle - lesbiske, såvel som bøsser - er mennesker ligesom heteroseksuelle. Der er faktisk ikke rigtigt nogen forskel, udover seksualiteten, vel?
Når ja, så er der selvfølgelig stereotyperne, men helt ærligt! Ligesom der er stereotyper for bøsser, er der også på heteroseksuelle! Hellige krabbe!

Frente må hvile sig lidt. Vi var jo nogle der skulle op og på arbejde kl. 05:00.
Godnat.

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar