torsdag den 1. marts 2012

Menneskeracens trussel

Jeg griner stadig. Hvorfor? Jo, nu skal I hører.

Den flinke Estelle viste mig en artikel. En artikel på højde med rødhårede, der æder sjæle! Ser I, Libyen påstår, at homoseksuelle er en trussel for den menneskelige race. Isn't that hilarious?! Jeg tror ikke, jeg har hørt noget så dumt, i så ufatteligt lang tid... Det skulle da lige være, da homoseksualitet fik skylden for orkanen Katrina!

Som homoseksuel, frustreres jeg tit af homofobi. Men det hænder, at jeg sidder og griner hånligt, som den lille klamme unge jeg er. Jeg sidder netop nu, og griner og føler mig som et overmenneske, med så meget mere indsigt og forståelse af verden.

En ting jeg lidt undre mig over: hvad er begrundelsen for, at vi er en trussel for menneskeracen? Hvad gør os til en trussel? For ærligt talt, så står homoseksuelle (og bi- og transseksuelle) altså ikke ret stærkt nogen steder i verden - vi er trods alt en minoritet.

Tsk, tsk. Først Uganda, nu Libyen. Hvem er de næste?

"Pakistan har på vegne af Organisation of Islamic Cooperation protesteret imod UNHRCs beslutning, og kunne meddele, at dets 56 UN medlemsstater ikke anerkender LGBT problemer, som noget der har med menneskerettigheder at gøre" - Øhm, ava? Hvordan kan det ikke have noget med menneskerettigheder at gøre? Ved Parkistan overhovedet hvad menneskerettigheder er? Altså... hvis man tager deres kvindesyn og homofobi i betragtning.

Hvornår lærer folk, at homoseksualitet blot er en seksualitet ligesom heteroseksualitet? Det kan sgu da ikke være så svært!

Sære væsner, de homofober. Jeg ikke forstå, nej!

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar