lørdag den 9. juli 2011

Nyt design

Hello :D

Hvad synes i så om det nye design? Jeg tænkte jeg ville lave noget mere... grøn-ish xD Jeg er nemlig ret vild med naturfarver som grøn, brun osv :)
Egentligt er det bare en sammensmeltning af diverse feriebilleder. Et billede af nogle vinduer i La Sagrada Familia i Barcelona, et billede af en blomst i Callas i Frankrig og så noget vand igen i Frankrig x)

Når ja, vi er lige nu i gang med at rive gulvet op i underetagen, og vi fandt i går et skellet af en mus - meget fint! Mit lille arkæologihjerte begyndte at banke ved synet - så smukt xD
Jeg poster nogle billeder af hele svineriget en anden dag :)

See you soon!
- Frente is OUT!

1 kommentar:

  1. Jo, nu skal du bare høre, hvad jeg synes om dit design 8D !! Nu kan det godt være, at det bare er fordi jeg foretrækker lyse farver på hjemmesider - men mig kan bedre li det xb og så passer det jo meget godt, at du godt kan lide naturfarver, at du så udsmykker hjemmesiden med en masse grønt, imens du selv er skide brun på dit profilbillede 8D se dét er en god (og total gennemtænkt) kombi!! XDD og og og mig kan li lyden af regn, så det ville bare være kæmpe fint (wtf??) at have det som musik i baggrunden <3 8D *mwuhuhuuhu!* ..så lyder det mere som en regnskov end en bøgeskov men pyt med det XDD dig kan jo lide syden!! 8D

    SvarSlet