torsdag den 4. august 2011

Faxe Kalkbrud

Ja, i dag var jeg så i Faxe Kalkbrud, hvor man kan grave efter fossiler :D Ja, det er jo lige noget for en arkæologi-nørd som mig! Og jeg fandt da også 5 fossiler! 2 sneglehuse og nogle fine koraller. Dog var der koraller i massevis, men synes de har var så fine, at jeg ville beholde dem! Jeg har desværre ikke lige fået taget et billede af dem :/ Men i overlever nok! 


Og så bliver det også første gang - sådan da - at jeg poster et billede af mig selv! jeg tænkte: "Hey, har publiceret mig via video før, så hvorfor ikke et billede!" :) Så her kan i lige få et (knapt så) fint billede af mig, en hammer og en pløk... og en fucking sten som jeg fik smadret! Om jeg fandt noget i den? Nej! -__- men jeg VILLE smadre den! Måtte bare se om der var noget inde i den xD Møg sten.
Ja, er jeg ikke bare yndig? - Nej! Mest underlige face jeg har set længe xD Men hey, så får i også set nogle af mine grimmere sider ;D (ikke at jeg er nogen skønhed normalt, but you get the point).

I morgen skal min brors fødselsdag så holdes, og på søndag tager han ud på efterskolen - yes! Så bliver jeg enebarn for et helt år ;D Bliver herligt! Eneste minus: jeg overtager alle hans pligter =__='' Men overlever jeg nok...

See you, peeps!

- Frente is OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar