tirsdag den 20. marts 2012

Frente om "Det Bli'r Bedre"

Jeg så lige, at det amerikanske projekt "It Gets Better" er kommet til Danmark. Det er jeg glad for! Det er et fantastisk koncept, som virkelig kan hjælpe mange unge.

Hvis du ikke ved hvad Det Bli'r Bedre er, så vil jeg foreslå dig at kigge lidt på Det Bli'r Bedres hjemmeside: http://detblirbedre.dk/
Du kan også tjekke den amerikanske hjemmeside: http://www.itgetsbetter.org/

Jeg overvejer forresten at give et bidrag selv - jeg er dog en smule i tvivl. For jeg ved ikke, om man skal have været sprunget ud længe eller om man sagtens kan bidrage, hvis man vil dele sin egen spring-ud-historie. Jeg vil i hvert fald gerne bidrage med min egen spring-ud-historie, da jeg tænker tilbage på den med megen glæde. En glæde, som jeg virkelig ønsker at dele med andre unge.

Nej, jeg vil ikke bare skrive den (for det har jeg jo gjort her på bloggen). Ligesom Jobbe Joller vil jeg gerne gøre det på video. Hvorfor? Jo, fordi det er langt mere personligt. Jeg tror på, at en video kan gøre et langt større indtryk, end en lang tekst kan, netop pga. den personlige kontakt.

Så hvad siger i?
Skal Frente lave en sådan video og sende ind?

- Frente

3 kommentarer:

  1. "Hvis man er i tvivl, så er man i virkeligheden ikke i tvivl".

    Når du gerne vil, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke skulle gøre det. Sprunget ud længe eller ej - det er irellevant, for du gjorde det. Det er der intet, der kan ændre. Du skal vist bare ha' et spark bagi.

    Go for it. Jeg tror ikke på, at du er i tvivl om, hvad du vil blive glad for at gøre.

    SvarSlet
  2. Hej Frente

    Jeg glæder mig til at se din video! :)

    Vh
    Martin
    Projektleder, Det bli'r bedre

    SvarSlet