tirsdag den 15. marts 2011

Kamera og rod

Ja, så i dag fandt jeg lige mit gamle kamera frem - ja, det kamera jeg skal have med til Barcelona her i april. Hvad gør man lige, når man finder et gammelt kamera? Tadaah! Man tager selvfølgelig billeder! Ja, så nedern er jeg. "Næææ, et kamera! Det skal jeg da lige bruge". My room wasn't amused... Seriøst mit rum er rodet, og jeg har først opdaget det nu! HVORDAN?! Oh, I forgot - I'm a teenageboy - harhar! Harhar.. lyder som sådan en gammel rigmand der griner - harhar... HARHARHAR!!!! Yesh...

Prøv lige at se det! Ja, det er mit bord. Holy Zeus! Haha, og så er der en ren plet i siden, men lige omkring min computer hvor jeg sidder? Nej da! En termokande (I RØD!<3), Spiderwick filmen, Spiderwick bogen, Græskordbog, tilfældig flaske nr. 2, nuddelbeholder - ja, jeg spiser også! etc. Nøj hvor ulækkert...

Og så tager vi lige et blik på hele mit store værelse - jaaa hvor er det fint - nej! Der kan vi også lige se mit natbord. Papirer.. toiletpapir?! WHAT THE HELL?! ... En kop med en ske i, en masse blade og en WII remote. Og min stol er bar fuld at tøj. Woooo!

haha, og på begge disse bilelder kan man se min dejlige.. overfyldte.. skraldespand...


Lad os nu vende os om og se hvad der er i den anden ende af mit fantastisk rodede værelse!

EN SENG! Og min fantastiske dyne som ikke er ret! Og her på billedet ser vi så også mere toiletpapir... Og en blå taske under sengen!! Og et rod foran TV'et... Lad mig se... en to... fire puder!.. og over sengen et klassebillede og en plakat - nej hvor pyndigt!

Okay, jeg skal i morgen rydde op - det her er simeplthen stygt, ulækkert osv! Hvordan kan jeg sove i det her rum?... Naarh, gi' mig min seng og min dyne! Det skal jeg nok klare xb


Lad os ikke tale mere om mit alt for beskidte rum xD Det er simpelthen for pinligt!!
Nej i stedet vil jeg da meget hellere... snakke om... andre ting.... Når ja! Er jeg den eneste, som skal tvinges til at blive hjemme fra skole? For i dag har jeg ikke været i skole. Min mor havde mistanke om, at jeg havde halsbetændelse og TVANG mig til at blive hjemme fra skole. "Tænk på, at du også kan smitte andre" - blaaah -___-... Anygays, jeg skulle så til lægen her i dag for at finde ud af, om jeg så havde det. Så jeg fik en vatpind i halsen, hvilket ikke var så slemt som alle går og tror. Så blev man stykket, hvilket heller ikke var så slemt (havde dagen før skulle tage blodtype-prøve i biologi, hvor jeg prikkede hul i fingeren 3 gange. Skulle kun have været én gang, men det en længere historie!). Nå, men her var hvad den flinke læge sagde: "Du har ikke halsbetændelse, du er bare forkølet".
... Jaaa? Så jeg blev hjemme fra skole, fik fire timers fravær (de to sidste timer var aflyst - heldigt for mig) og for ingen verdens nytte! Tak, mange tak - men jeg fik da en fridag og fik sovet dejlig længe. Så fair nok, fair nok xD

Men nu er klokken nok ved at være mange, og jeg skal i skole i morgen, så jeg vil smutte i seng xD

:: DAGENS SANG ::

Jeg slår Benne ihjel. Hun har givet mig en koreansk sang på hjernen, og nu kan jeg ikke få den væk - nytter ikke engang at høre Dramaqueen eller Baby! Onde, onde! Må dog indrømme, at den er ret god egentligt... Og synes hele tiden de synger "Yassou Maria", som Sarbels sang. Så nu hedder den her sang "Yassou Maria efterligningen" xD ved så ik hvilken af dem der kom først, men anygays. Nu vil jeg så også plage jer med den! Muhuhu! Have a great.... night!

SEE YOU PEE! (eeew)

3 kommentarer:

  1. Haha dit værelse har slet ikke ændret sig!~ og LOVE on K-pop~ <3

    SvarSlet
  2. Enig med Lina.. Hørte du K-pop?!?! Men kender ik det band. Nice <3 K-pop rules u should join our world! :D Respect to Benne!!

    SvarSlet
  3. Du er et uforbederligt rodehoved...seriously...glæder mig til at se hvor rodet din egen lejlighed ville være!! (Og så kan det være, jeg kan lokke dig til at høre noget japansk musik også òwó) . Mwuhahaha! Jeg får dig SÅ MEGET med til j-popcon i år! XDD

    Nårh ja..starten på den her sang af Lady Gaga er altså lidt creepy (selvom jeg kan lide fortællerstemmen!!): http://www.youtube.com/watch?v=wV1FrqwZyKw&feature=relmfu

    SvarSlet