mandag den 14. marts 2011

New Design

Hejsa!!

Lang tid siden jeg skrev, men har haft ret travlt. See see, jeg har fået lavet et nyt design! hvad synes i om det? banneret drillede en del, for vidste ikke hvad pokker jeg skulle lave - men så lavede jeg bare noget enkelt og nemt :p

Anygays, på trods af, at det er så lang tid siden, er der alligevel ikke sket så meget. Yay, vi er i en forårsmåned, men det kan ikke rigtigt ses - though shit!
Sagde jeg der ikke var sket meget? Det skulle da lige være et jordskælv i Japan! De stakkels japsere! Håber de klare den - al mulig støtte herfra. Og bare for at gøre jordskælvet værre, så er et atomkræftværk også røget i luften! Ja, Japan, i er ramt af sort uheld! Lad os bare håbe, at det ikke bliver for radioaktivt og at naturen slapper lidt af nu. Good luck from here!!

Når ja, så har der jo også være Dansk Melodi Grand Prix (Ja, jeg er en fan - deal with it!). Ærgerligt det ikke var Lee Hutton's "Hollywood Girl" der vandt. Men A Friend in London's sang var da også fin nok - held og lykke til ESC! I for delme brug for det. Ja, som den freak jeg er, har jeg nemlig allerede kigget på en hel del af de andre landes sange, og jeg må sige, at Grækenland og Estland er (indtil videre) mine favoritter. Loúkas Giorkas' "Watch My Dance" Er en blanding mellem engelsk og græsk, hvor versene er engelsk og omkvædet på græsk. personligt synes jeg den er genial og er lige nu min  nummer 1! Estland har valgt Getter Jaani med sangen "Rockerfeller Street". Den er modsat den mere alvorlige græske sang, en meget munter og lidt underlig sang. og jeg ved ikke hvorfor, men jeg sammenligner den med den tyske vinder fra 2010 - Lena med "Satelite". Held og lykke i Düsseldorf!! Når ja, og i år er der igen kommet nye lande til - Østrig, Italien og San Marino. Alle tre lande har været med nogle år tilbage, men er nu vendt tilbage! Særligt overraskende er Italien, da vi ikke har set dem i flere år. Held og lykke til dem også!

Nå, udover jordskælv og ESC, så er der ikke sket meget på hjemmefronten. Jo, jeg er blevet forkølet med mulig halsbetændelse, men hva'! Sikke en nyhed~ Når ja, og så skal jeg jo snart på studietur med min elskede klasse! Barcelona, wooo! Vi rejser søndag d. 10. april kl 07:30... hvilket vil sige jeg skal være i lufthavnen kl 5:30 hvilket igen vil sige, at jeg skal op senest kl. 3:30 - I'm gonna die!!
Og jeg får da masser af rejser i april. For ugen efter Barcelona, så er der påskeferie, og der skal jeg sørme til Berlin!! Hurraaaa!! Elsker at rejse, og derfor er designets tema også "Vacations". Billederne i banneret er billeder, som jeg selv har taget fra de forskellige ferier jeg har været i. Dog overtog ferien til Grækenland en del af billederne, men anygays!
See you guys!!

:: DAGENS SANG ::

Ja, Selena Gomez har lige lavet en ny sang - "Who Says". Sangen betyder virkelig meget for mig, da den jo handler om, at man skal være sig selv, og lade være med at lytte til alt det negative, som folk omkring dig siger. Det hvert fald sådan som jeg opfatter den. "I'm no beauty queen, I'm just beautiful me" er en sætning jeg særligt bed mærke i. Det gælder ikke om at være den, som andre beder dig være (en beauty queen). Det gælder om at være den, som du synes er smuk (beautiful me). Sangen styrker selvværdet godt og grundigt, og høre derfor til en af mine favoritter :)

1 kommentar:

  1. I love that song<33

    Og endnu bedre så er musikvideoen blevet offentlig for os i lille dk 8D !!
    http://www.youtube.com/watch?v=D31Gzfe2yL0&feature=feedlik

    SvarSlet