torsdag den 17. marts 2011

Popular Masquerade

Hey guys~~

Ja, så er jeg satme tilbage igen.
En ting jeg skal skrive i min blog: Kong Bo er verdens sande hersker - al magt til Kong Bo!
Ja, hvis du undre dig, så er det bare en intern ting i min klasse. Se der er den her flinke pige, som vi alle kalder Kong Bo - Kongen af verden! Hehe, og jeg er så smidt ud af hendes rige, og for at jeg kan komme tilbage, skulle jeg skrive det overfor - SO I DID IT! xD



Og er det ikke træls som vejret skifter hele tiden? Eneste ved i dag og i går der har været det samme, er den dumme vind, som bare blæser en hel pelikan! Fx. i går morges tog jeg et billede af den smukke himmel - SKYFRI himmel. Solen skinnede - well, så meget en sol nu skinner om morgenen... Og så i dag, da jeg kom hjem, så så jeg, at der var små fine dråber på mit vindue. Ja, det betyder jo sjovt nok regn -.-'''



Ja, det med den fine blå himmel er fra i går, og det med regnen på mit vindue er fra i dag. Møg vejr z__z''' Fanden tage dig danske vejr! Apropos vejr, vidste du så, at danskerne er det folkefærd i verden, som taler mest om vejret? jeg gætter på, at det er fordi vi har det her dumme kystklima - tsk!

Anygays, lad os ikke snakke om vejret - vi kan alligevel ikke ændre det xD
Jeg er forresten i gang med en vildt god bog, som jeg synes jeg vil anbefale - neeej, det er ikke Twilight eller Spiderwick! Bogen hedder Evermore og er første bog i serien The Immortals. Bøgerne er skrevet af Alyson Noël og handler alle om pigen Ever. Jeg anbefaler den forresten på engelsk, da jeg ikke er særlig glad for danske oversættelser - og så lyder engelsk bare bedre! Jeg har desværre kun skaffet første bog, men de næste bøger i serien hedder Blue Moon, Shadowland og Dark Flame. Det skal sige, at den er meget romantisk og kan til tider godt minde meget om Twilight-serien. Men i denne serie slipper vi for en depressiv hovedperson, og historien er generelt mere opmuntrende og sød.
Ja, det var bare et lille input 8D

Kender i det, at man får en skør idé ud af det blå? Well, jeg har i den seneste tid haft følelsen af, at min venstre arm var ufatteligt nøgen. Så jeg havde brug for et armbånd, men kunne intet finde. Så jeg fik den geniale idé at snuppe en halskæde, som jeg alligevel ikke brugte, og vikle den om hånden. Hvis jeg selv skal sige det, ser det ret nice ud xD Se selv:















Eijh, hvor er jeg dog et kreativt menneske! xD

Når ja, så har jeg siddet og kigget alle sangene til ESC (Eurovision Song Contest) igennem. Min favorit er lige nu Sverige's Eric Saade med sangen Popular. Er helt vild med den - og endnu mere vild med Eric Saade (don't take this the wrong way - oh you did! Bad thingie...). Hvilken er din favorit i år - hvis du da følger med? :)

:: DAGENS SANG ::

Dagens sang er i dag Eric Saade's "Masquerade". Er ekstremt vild med sangen og videoen, og høre den konstant. Videoen her, er en fortsættelse af videoen til en anden af hans sange: "Break of Dawn" - som jeg forresten også elsker! Men Masquerade er klar min favorit af hans sange.

See you soon (oh Zeus, so boring...)

1 kommentar: