mandag den 4. april 2011

Velklædte pingviner, emo'er og vrede aber.

Ja, vi (= biologiholdet og mig) var i Zoo i København i dag! Total nice dag 8D Med masser af solskind, godt humør og alt det gejl, tog de glade 2.g'ere til København for at invadere deres nok så berømte dyrepark: Zoo! Men hvad de stakkels københavnere ikke vidste var, at disse 2.g'ere var bevæbnede med nok det mest frygtindgydende våben der endnu er opfundet. Nej, jeg taler ikke om atombomber eller de andre bomber. Nej, jeg taler om MÆRKELIGHED (dam dam dam daaaaaam).
Men jeg vil nok sige, at vi ikke var de eneste underlige ting i Zoo. Både dyr og dyrepassere er sku noget for sig selv (se billederne). Helt ærligt, nogle aber ER bare nogle originaler! Aben, som i ser her i siden, sad sådan der og... ja, vi ved ik hvad den lavede, men man skulle tro den forsøgte at sole sine "ædlere dele" - om den skulle føde kunne man også overveje. Men underligt, det var det hvert fald - faktisk nærmest bizard....
Men dyrepasserne... ej, i skulle se nogle af de ting de satte op. Fx henne ved tigrene! Der havde de sat det her skilt op. Jeg vidste ikke engang, at vi var i Rusland xD Haha, ej det var sgu meget sjovt. og valgte så også - som i kan se - at tage et billede af det 8D Awe-some!
"Russisk Territorium"... men skulle næsten tro, at det stadig var sovjetunionen! Meeen, sovjetunionen er da bare en skrøne 8D *vælte*

Anygays, der var også andre sjove og finurlige dyr. Som ulven!... ja, jeg kom til at tage et billede af en, mens den sad og sked - mindre heldig detalje! men når man skal - ja så skal man sgu! Jeg har det ikke lige med i min blog i dag xD men måske vil det komme senere :3
Når ja, og ingen klassetur uden nogle meget underlige citater. Samtidig med os, var der selvfølgelig også et par børnehaver eller 30 der besøgte zoo. og en lille dreng sagde ved odderburene (der var ingen oddere at se): "Inde i hulerne er der bare 3 milliarder oddere!" - grinede vi meget af. Åh, de kære små! For ja, selvfølgelig kan der være 3 milliarder oddere i nogle bure der er, hvad? 3-4 kvadratmeter? Anygays, det var sjovt xD Når ja, og henne ved tigrene stod en lille pige og belærte  sin far om, at "tigre er ikke farlige" hvortil Bettina sagde "ja, du kan klappe dem som kaniner!" Haha XDDD åh, jeg fik nogle mindre grineflip der!
Efter vi havde været ude og se på de flinke dyr, som de små børnehavebørn vi nu er, var vi i "skole" igen 8D Her fik vi lov at røre dyr samt lære noget om evolution - som vi jo også har om i biologi. OG JEG FIK LOV AT HOLDE EN ØGLE! :D Åh, min lykke var gjort der xD Når ja, holdt også 3 forskellige slanger, en mus og en skildpadde O.o Pretty awesome stuff, eh?! EH?! No...

Åh, men jeg kunne blive ved. Alt i alt var det her bare en awesome dag! Og det er ikke slut endnu! For hvad sker der på søndag? Jamen der skal jeg sørme på studietur - WOOOOT!!<3 Kæft i helvede, det bliver super! Jeg kan slet ikke vente! Jeg håber på (og ved med sikkerhed) at turen bliver langt federe, end turen i 9'ende klasse! Men okay, der var vejret dårligt og det var Tjekkiet. her er det Sol, varme og Barcelona! Hvad kan man gøre? Haha, can't wait! Og jeg skal nok skrive et godt langt indlæg - med billeder - når jeg igen er hjemme :)

Så vi ses snart, peeps!!

:: DAGENS SANG ::

Joe McElderry's "Someone Wake Me Up". Som alle de andre sange, betyder denne sang også meget for mig (jeg må da snart løbe tør for betydningsfulde sange?). Meget i teksten passer meget godt på nogle ting, som sker omkring mig lige nu. Tolk den som du vil, men jeg holder min tolkning for mig selv ;) Ja, i kan jo ikke forvente jeg deler alt med jer, vel? xD

2 kommentarer:

  1. Nøøøj...tænk at du har været i RUSLAND!! Q___Q *mig vil os!!*

    SvarSlet
  2. ...og jeg må vist lige få fat i dig for at høre din tolkning...

    SvarSlet