tirsdag den 23. august 2011

A confession?

Tehe... Har fundet ud af, at når folk taler dårligt om mine interesser - endda bare for sjov - så bliver jeg automatisk mere stille osv. Og har fundet ud af hvorfor. Jeg har sindsygt svært ved at få nye interesser og den slags, men når jeg endelig får en, så går jeg MEGET op i det - og det irriterer måske folk i længden. Og bliver de ved med at sige det osv. begynder jeg at tie stille. Bryder mig ikke rigtigt mere om at udtrykke mine interesser.

For tiden er det Big Time Rush der er min store interesse. Jeg høre musikken og ser serien konstant - ja, jeg ser endda interviews med dem! Det har stået på i hvad? 1-2 uger? Og har allerede nu fået "for sjov" kritik. Bryder mig helt ærligt ikke om det - om jeg så er nærtagende eller ej. Det er bare ikke særlig fedt. På den anden side kunne jeg også bare lade være at overfalde folk med det - men klart jeg gør det, når de ikke starter en samtale! Så må JEG jo snakke.

Anyway, noget mere positivt: interesser kan jo også være hemmelige :) Så måske jeg fremover skulle lære at tie stille omkring mine interesser?

1 kommentar: