søndag den 28. august 2011

Changes

Hmm... Ja, for tiden sker der en masse ting. Estelle er flyttet til byen. Ret øv, for nu bliver det svære at være sammen :( Benne har konstant travlt, så hende får jeg heller ikke talt meget med. Mine to bedste venner.. og så kan jeg knapt se dem D: Kinda miss them right now :/
Benne er nemlig i Jylland og fra i morgen af, der har hun igen travlt med lektier og den slags. Måske jeg kan være sammen med Estelle efter skole i morgen. Hm.

Ellers går mine dage med lektier og en masse grafik! Jeg er lidt gået amok med photoshop og har fået lavet en baggrund med Big Time Rush :D Der er nogle fejl hist og her, men har heller aldrig lavet en baggrund før - underligt nok O_o
Link: http://kakaokakse.deviantart.com/#/d47sfft

Når ja, så har jeg her i onsdags mistet 4000 kr... Har nemlig købt en ny stationær :D Og må sige - DEN ER AWESOME! xD Endelig fik jeg "opgraderet" fra XP til 7! Elsker denne computer <3

Åh ja, og så har Estelle og jeg også oprettet et RPG (Role Playing Game - Rollespil) over Victoria Tiden :) Vi har begge været interesseret i tiden i meget lang tid, og så.. ja, så blev det lavet xD Estelle står for al indhold, mens jeg står for alt det visuelle (design osv). Lyst til at være med? Klik følgende: http://victoriascameo.proboards.com/ - vil mangler stærkt medlemmer, så du er mere end velkommen :)

Tror det avr alt for denne gang xb
SEE YOU!

2 kommentarer: