tirsdag den 31. maj 2011

Sommerferie

Ja, efter nogle elendige eksaminer og den slags, så har jeg fået sommerferie :) Elsker når ens prøver osv. ligge ri den første del af læseferien!

Men helt ferie har jeg ikke, nej. Fra på Onsdag begynder 1 måneds arbejde på et bibliotek i København. Hvor er jeg dog glad for, at mine forældre betaler min billet (har fået et måneds-pendlerkort-ting). Så tjener omkring 9.000 før skat - eller noget i den dur. Så jeg får nok råd til det kørekort :)
Udover den måned på biblioteket, så skal jeg arbejde på min mors arbejde 3 uger efter - mere arbejde, YAY! Men det er i det mindste kortere tid :) Så det er mere ferie<3!

Når ja, og gæt hvad der er kommet ind i mit liv! En ny ven, som jeg (forhåbentligt) snart skal møde! Og mere utroligt: HAN ER EN DRENG! XD Yay, jeg har en drengeveeeen<3 Håber ikke jeg skræmmer ham væk, når først vi mødes :) Men han er sgu en sød fyr xD Og så er vi total på bølgelængde o_O vildt spooky til tider xD
Men jeg ville da lige dele ham med jer blog-buddies, eller hvad jeg skal kalde jer xD

Når ja, vejret i dag var da NOGENLUNDE pålideligt (har det ikke været længe). Så jeg var ude i solen på terrassen, og ond som jeg er, kastede jeg min hunds gummiand i poolen. haha, mon ikke lige den lille hund stod og gloede desperat på den? Synes det så ret sjovt ud, men efter 10 minutters pinsel hjalp jeg hende med at få fat i den. og så løb hun ellers stolt rundt xD Den tosse var overbevidst om, at det var hende der havde fået den op uden hjælp - TSK! Tossede lille kræ!
Og ja, min anden hund gloede bare dumt og.. ja, gad ikke helt tage sig af den tossede lille tosse z__z'''

hehe, ja, det er ret lang tid siden jeg skrev. har haft travlt, og den travlhed er ikke slut endnu. Skal jo arbejde :/ Men regner da med at have tid engang imellem :) Jeg kan jo ikke lade jer være alene 8D

::DAGENS SANG::

Nogen der har set Disney's Original Movie "Lemonade Mouth"? Hvis ikke, så se at få den set! Sammen med Avalon High, er det en fantastisk film - de to bedste Disney film der er kommet i år :) Og ja, siger i år, for der kommer altid gode Disneyfilm xD Hmm, Sharpays Fabulous Adventure var faktisk også god... Anygays, go watch this! It's awesome! Sammen med denne sang, som jeg synes er den bedste i filmen :D

1 kommentar:

  1. Buuuh! Kakse var ond ved den lille hundehvalpse!! Q___Q *der begynder at gø bare fordi man står på hendes bold* XDDD

    SvarSlet