onsdag den 4. maj 2011

Stress kor!

Hejsa!

Ja, længe siden jeg sidst har skrevet. Ja, sidste gang var før jeg tog til Berlin! Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at snakke det store om Berlin - fin by osv, men ikke en WOW-by for mit vedkommende. Men vil sige, at alle skal se den :) Nok den mest åbne og naturrige hovedstad jeg nogensinde har set!

Men okay, the big news this weak! I morgen og på fredag skal jeg endelig optræde med resten af koret! Jep, Motown Greatest Hits! Det bliver SÅ fedt - vi har også bare øvet numrene siden... Ja, jeg tror det var lidt før jul? Anygays, det bliver virkelig fedt! Vi havde generalprøve her i går. Og én ting må jeg sige: Spotlight? Shit de er varme! Kommer sikkert til at svede sygt i morgen aften - både af nervøsitet og varme. haha, og nej, ingen solonumre fra mig. Selvom jeg må indrømme, jeg lidt ærgre mig over det. Kunne være fedt at trykke den af med en solosang - eller en duet! Men så igen - jeg er for nervøs og jeg tror ikke, at jeg synger særlig godt. Jeg gør det bare alligevel! Og så er kør jo helt fint! Hvilke sange af Motown Records synes I er bedst? mine favoritter er klart What Becomes of The Broken Hearted, Ain't No Mountain High Enough og Signed, Sealed, Delivered. De er AWESOME! OG enormt sjove at synge! :)

Anygays, det har skam ikke været det rene sjov og spas hele ugen. har faktisk været enormt stresset. Vi havde en masse afleveringer for, masser af lektier og så havde jeg jo kor oveni. Så generelt har ugen været et stort helvede hvor jeg bare har stresset rundt. og så det faktum, at jeg har bestilt en iPhone, som endnu ikke er kommet! Det driver mig til vanvid! Håber den kommer i morgen eller SENEST fredag! jeg kan ikke holde min nuværende mobil ud mere. og nej, det er ikke fordi jeg er en forkælet lille møgunge. Nej, den her mobil fik jeg til min fødselsdag og én uge efter jeg fik den, så begyndte den at gå i stå konstant. Og nu er det som om, at den slet ikke kan en skid! For jeres information, så er det en Sony Ericsson Xperia X2! UNDGÅ DEN! Den er et helvede! Så de sidste par måneder har jeg sparet op til en iPhone. Ganske vidst kun iPhone 3GS - men det er HELT fint for mig! Det er et skridt OP!

Har egentligt ikke mere at skrive - undskyld jeg ingen billeder havde, men var ikke i et mood til billeder -__-'''

See you soon, gays *hoste* guys :D

1 kommentar: