onsdag den 7. september 2011

Spanish music of DOOM

I'm back bitches!
Og denne gang er jeg farligere! Jeg har lagt græsk på hylden af den simple årsag: man kan ikke få græsk i DK (hvert fald ikke her hvor jeg bor) og så er uddannelsen, som jeg ville have, (Klassisk Arkæologi) fuldstændig udelukket. Men jeg har fundet 2 nye: Spansk & Kommunikation og Spansk og Europæiske Studier - selvfølgelig begge på Aarhus Universitet :)

For tiden sker der rimelig mange ting. Bl.a. i går (tirsdag) var jeg ude og spise med Sofie, Anne Marie, Bettina og Susan - og hvilken FANTASTISK aften! Aldrig har jeg grint så meget - i hvert fald ikke længe! Jeg elsker de fede sække :D masser af interne jokes - åååh, ja!

Okay, jeg skriver åbenbart ikke meget i dag - men jeg har også en smule travlt ;) Har et dumt foredrag af et digt jeg skal lave til i morgen - hvor jeg dog ikke gider!

Jeg vil lige dele min sidste nye obsession med jer! SPANSK MUSIK - yes, sir! Særligt er jeg glad for Dyland y Lenny! Normalt er det ikke lige en genre for mig, men jeg synes VIRKELIG de er awesome :D Særligt Lenny's stemme er jeg glad for! Og hvad der er mere freaked: jeg fatter hvad de synger :) Men jeg har ikke tænkt mig at give jer en oversættelse - take that, suckers! Men i kan lige få min yndlings sang af dem:



Enjoy, and see you later - næste gang tror jeg, at jeg vil snakke lidt om mine "Guilty Pleasures" - stay tuned xD

Bye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar