søndag den 18. september 2011

Guilty Pleasures

Ja, jeg lovede sidste gang, at jeg ville lave en liste over mine "guilty pleasures" :D Så her får i den!

1. Jeg kan lide rugbrød med ketchup, remoulade og barbecuesovs :/
2. Til tider kan jeg godt lide at spille pokémon spil og kort.
3. Jeg fantaserer tit, at jeg har en pingvin, som hedder Kiks og som danser salsa.
4. Somme tider finder jeg det sjovt at lade som om, at jeg er verdenshersker - og dermed lader være at lave de ting jeg skal (lektier).
5. Guys<3
6. Jeg finder det sjovt at lytte på andres sære historier (både sex-mæssigt og interessemæssigt).
7. Jeg kan lide at ligge i et varmt drivhus på en varm sommerdag.
8. Jeg elsker ordene "Trøffel", "Sueño", "Moist", "Solemn", "Ærgelig" og "Fjollet/Silly".
9. Jeg har en ting for drager o_o (bare glo rundt på mit værelse).
10. En stor skål frugt holder ikke mere end 1 time i nærheden af mig :D

Okay, kunne kun lige finde på 10, men kommer jeg i tanke om flere (hvilket jeg jo nok gør) så poster jeg en længere liste :D

See you!

1 kommentar:

  1. Du har totalt afsløret dig selv xb .

    Hej Kiks, jeg hedder Kiwi!! A___A ~ *logre*

    http://www.youtube.com/watch?v=eKG08z85DtY Love Pinguins !! <3

    SvarSlet