torsdag den 29. september 2011

Fisk som kæledyr

Ja, vi er nogle som gerne vil anskaffe os et kæledyr, og jeg havde derfor en samtale med min kære ven, Estelle, som selv prøver at spare op til en ilder! Og hvilket skønt dyr en ilder dog er! Selv vil jeg dog skaffe mig en undulat. De er sgu også nogle skøre dyr!

Vi kom dog over emnet fisk! Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor onde folk er, når de har fisk som kæledyr! Det er da bare virkelig ondt at tage det stakkelse hjælpeløse (og lettere åndsfraværende) lille væsen op af sit trygge vand og KÆLE den! TSK! Dyreplageri siger jeg bare! Så alle jer fladpander som siger, at I har fisk som kæledyr, I burde skamme jer!
Jeg har dog intet imod at folk holder fisk i aquarier os den slags. Så tager man dem jo ikke ud af deres trygge vand!

See you freakos

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar