tirsdag den 15. november 2011

Kaotisk kaos

Ehm, gør jeg noget galt eller hvad? Eller er folk bare generelt sure for tiden?

Forleden fik jeg at vide, at jeg skulle "flette næbet" - og det på trods af, at jeg intet næb har. Hvad med selv at lukke røven, når du kun kan lukke lort ud? Geezus! Hvorfor skal folk være sådan på nakken af hinanden all the freaking time? I kalder hinanden venner? Well, you have a funny way of showing it.

Og nu sidder du som læser, og fatter bjælde af, hvad pokker Frente skriver og hvem han skriver om. Men jeg lader personerne være anonyme, da jeg ikke vil være den, som "hænger folk ud" (sikke dog et dumt udtryk. Hvor skulle de hænges hen?). Alligevel vil jeg satme have lov til at udtrykke min irritation og den slags opførsel.

Hvad bilder man sig desuden ind at sige til andre, at de i hvert fald ikke har lige så mange smerter som man selv har. Ehm, hallo?! Har du været inde i vedkommenes krop og MÆRKET den samme smerte? For ellers er du vidst ikke lige den rette til at dømme det, vel? Halvhjerne. Fandeme lige så latterligt åndssvag som Mascha Vang - og det siger ikke så lidt!

Og jeg lader min øretæveindbydende kæft gå videre endnu. For hvor mange gange skal man sige til folk, at hvis der er noget der irriterer dem ved mig, så skal de SIGE det til mig. Hvad fanden sker der for al den snak i krogene? Hvad får I ud af det? At jeg på magisk vis ændre min måde at være på? Hvis det er det I grødhoveder håber på, så sig det til mig (og så kan der være en chance for, at jeg gør det)! Hellige krabbe, må jeg bede om en hammer!

Jeg gider sgu ikke det pis. Hvis I vil være sure, så må I jo være sure. Det må I sgu selv ligge og rode med. Skål.

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar