torsdag den 3. november 2011

Mob en homofob!

Ja, jeg så her forleden, at Out&About har skrevet en artikel om at Storbritannien åbenbart mobber homofobiske lande. Måske er det bare mig, men jeg synes næsten det er okay. For ærligt talt: homoseksuelle mænd bliver faktisk slået ihjel i visse lande, netop pga. deres seksualitet. Derudover, så siger Frentes retfærdighedssans, at når homoseksuelle i så mange år er blevet jagtet, så er det vel kun på sin plads, at homofoberne bliver mobbet? Og det er selvom Frente er imod mobning.

"Hele 41 af de 54 Commonwealth lande har homofobiske love" - i så fald skulle de ryge ud af commonwealt. Det synes jeg hvert fald. Jeg ser homofobi på højde med racisme og diskrimination - det er ikke acceptabelt!

Jeg er også nød til at sige, at det på en eller anden måde virker helt "børnehave"-agtigt af Ugandas præsidents rådgiver, at beskylde Storbritannien for at mobbe. Come on, people! Opfør jer som normale, voskne mænd i stedet for at brokke jer som pattebørn!
Desuden er der vidst ikke rigtigt noget Afrikansk land der rigtigt står økonomisk stærkt sammenlignet med Vesten (Oh my God - Vesten-fascist!?)? Det er trods alt os, som giver penge til deres stakkels børn.

Frente er nok nød til at gøre det klart, at han selvfølgelig ikke synes om, at Storbritannien sådan mobber Uganda. Men Uganda må altså holde op med deres gammeldags styremetoder og tage ved lære af os andre, som rent faktisk har et godt liv. Vi har alle rettigheder og dermed ret til at være her på denne jord. Om du er homo-, bi-, hetero- eller aseksuel. Om du er sort, hvid, gul, rød eller blå. ALLE har ret til at være her. Husk på: vi er født her på jorden. Det giver os automatisk RET til at være her.

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar