fredag den 13. januar 2012

First Slumberparty: Del 1

SLUMBERPARTEH!!
Ahm. Sorry about that.

Okay, så lørdag aften skal jeg til min absolut første slumberparty - eller der er hvert fald, hvad Estelle og jeg kalder det. Vi har aftalt, at vi vil sove sammen og fandt hermed på, at vi skulle rende rundt i nattøj. Yay! Herudover, så skal vi sidde og nørde Assassins Creed (The ass in the creed?)! Så egentligt er det vel mere en lagenaften end et egentlig slumberparty. Hmmm...

"Frente, hvorfor kalder du indlægget for 'Del 1'?" Jo, nu skal i se, kære medfreaks! Det er jo først på lørdag (i morgen) at vi affyre startskudet. Men i dag var Estelle og jeg så en tur i byen, da alle ved, at ingen slumberparty/lagenaften/sleepover/whatev's er fuldendt, medmindre man har Ben&Jerry's! Så det måtte vi da lige købe i dag.

Udover at blive fede, får vi nok også firkantede øjne, da vi hele dagen og natten nok bare vil stirre på dummerkassen, og dens fascinerende verden. Det helt store tema er dog Assassins Creed. Men vi regner med og at se nogle film... Nah.

Haha, tror I virkelig kun det bliver Estelle og jeg? PFFF! Må jeg være fri! Det er jo ikke et party, hvis vi kun er 2! Susan kommer også (fordi 3 personer gør det til en fest)! Så vi bliver 3 mennesker, som senere på aftenen vil rulle hurtigere end vi kan gå, mens vores firkantede øjne blændes af solen. Åh, hvor vidunderligt! Hvor normale unge går ud og drikker hjernen ud, sidder vi spiller øjnene firkantede. Tøhø, see what I did there?

Til slut vil jeg bare gerne have lov at sige: "Helligånden er Guds penis"
Your mind = blown

Skål *bøvs*

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar