søndag den 15. januar 2012

First Slumberparty: Del 2

Så er jeg tilbage igen. Denne gang fra min mobil - yay? Kan ikke så godt se hvad jeg skriver. Måske man skulle zoome lidt ind. Tøhø. Det var bedre.

Lige nu sidder Susan og Estelle og spiller Assassins Creed Revelations. Faktisk gennemførte Estelle og jeg det i går aftes, men Susan kunne ikke komme, så nu spiller vi sgu lige igen. Det er sgu ret okay. Anyway, dagen i går (lørdag) gik snildt. Vi mødtes og spillede Assassins Creed. Hele dagen. Til kl 22. Der var det gennemført. Og så begyndte vi at overveje, at spise aftensmad. Vi endte med at spise ved 23-tiden. Det er nok mere natmad end egentlig aftensmad, men hva'. Det var fedt. Efter det satte vi os igen til at koge Assassins Creed. Vi lavede faktisk ikke rigtigt andet, hvilket måske er temmelig foruroligende...

Nå, men så gik vi i seng. Så vågnede vi (hurra for det) og så kom Susan og nu spiller vi igen. Hmmm. Jeg føler ik de er så meget mere at skrive til hele Slumberparty'et, men I overlever jo nok.

Skål og farvel for nu

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar