lørdag den 27. november 2010

Dødsædere!

Photobucket
Ja, så har man lige set Harry Potter 7 Part 1! Må sige, at den var virkelig god! Eneste kritik, er det træls håndholdte kamera - det fungerede ikke. I know, I know, hektisk scene, vi skal vide det er hektisk. Men det ændre ikke på faktummet, at det var træls! Hvilken scene jeg taler om? Der hvor Snatcherne jagtede dem i skoven! Ret nice, men halleluja et træls kamera!

ADVARSEL: SPOILER!!
Nå, min favorit del? Tjaaa... Jeg fristes til at sige, der hvor Horcrux'en (eller hvad den hedder) bliver smadret. Synes den sky-ting der kom op af den var SÅ godt lavet, og hele scenen var lidt gyselig, samt spændende og Rupert Grint var FANTASTISK! Aldrig har Ron været så gennemført, som han er i denne film! FANTASTISK scene! Manifique... og flere fine suppe-ord.
Andre gode ting, var bl.a. deres skuespil. Som tidligere nævnt, var Rupert Grint fabelagtig! Daniel Radcliff gjorde også et godt job. Men en der overrasker mig, er Emma Watson. I scenen med horcruxen (som er min yndlings), ser vi Harry og Hermione snave hinanden - NØGNE! Jeg havde aldrig troet Emma Watson ville gå med til det! Jeg sad virkelig like: O_O Oh My Fucking God.... Men fair nok... så er der "noget for husarerne".  Det overrasker os nok ikke at se Daniel Radcliff nøgen...

Ellers er der vel ikke mere at sige.

Hyg jer alle mine små stalkers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar