lørdag den 27. november 2010

Harry Rossen & Sneens tæppe.

Selvom klokken kun er 13:30 synes jeg lige jeg havde lyst til at lave et lille indlæg. I aften skal jeg nemlig se Harry Potter 7 part 1! Tror det bliver ret nice, men hvad ved jeg? Efter en hver Harry Potter film har jeg hørt på folk, som kritiserer løs på dem, blot fordi de ikke var som bogen. Jeg fatter ikke de gider - helt ærligt, det er bare film! Lær at lade være med at sætte lighedstegn med dem, og nyd filmen! Det irriterer andre at høre på. Personligt, har jeg ikke læst bøgerne, men det irriterer mig groft, når folk sidder og kritiserer dem. Altså, jeg kan da godt lide filmene, og jeg er da ligeglad med om de er som bogen - jeg nyder bare filmen.
But that's just my opinion.

Når ja, og så sidder jeg her og koger til Stig Rossen CD'er. Eneste dansker jeg egentligt synger rigtig godt - fantastisk talentfuld mand! Meget sjældent jeg finder danskere jeg kan holde ud at høre på. Apropos musik, kende ri så de koreanske bands 2PM og SNSD (Girls Generation)? En ven viste mig dem. Personligt synes jeg ikke så meget om asiatisk musik, men der er nogle af lige de her 2 gruppers sange jeg godt kan lide.


Særligt den her, hvor begge grupper synger, finder jeg god - har hørt den uafbrudt siden i forgårs! Oh Cabi Cabi, the hottest hottest, eller hvad det er de synger.Prøv at hør den, den er faktisk ikke så dårlig.

Når jeg ser ud af vinduet, er det eneste jeg ser SNE! Jeg er sikker på, at der mindst er 50 cm sne derude... Vores fuglehus ligner en stor hvid bold! Det er meget pænt - men hvor gider jeg ikke ud i det på mandag, når skolen igen kalder!Jeg kommer til at køre fast på min lille knallert! ... Kunne så også bare overveje bussen... Anyway, sneen ser ikke ud til at forsvinde foreløbig. Måske jeg skulle have taget mit kørekort i sommers - men det ville jo være for nemt!
Jeg lover at poste nogle billeder af sneen indenfor nogle dage :)

I see you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar