mandag den 29. november 2010

SRO - En dræber!

Ja, her sidder man så og skriver den ondeste SRO om immigranter. Hold da fest det er svært at koncentrerer sig, når tanken om, at man ikke skal i skole før mandag igen suser rundt i hovedet! Meget lokkende! "Du har masser af tiiid, lav noget andeeet!" ARGH! HELP MEEE!!
Men okay, jeg hører bare musik. Lidt sjov musik måske, men hvaaa'.

Der var noget jeg ville skrive om i dag, som jeg åbenbart har glemt. Hmmm... Ja, okay, dumme appelsin, lad være at ligge der og glo på mig! Jeg ved godt jeg skal skrive SRO... LEAVE ME ALONE!! Q__Q Appelsiner er nogle onde frugter - glubske og orange!

Nå, men er der nogen her, som bliver kaldt rigmands-dreng? Det gør jeg i min klasse. Jaaa... Jeg ved ikke om jeg er rig - luksuriøs måske, men rig er jeg ikke. Nå, men jeg finder de her citater ret sjove (måske er de for interne til, at folk fatter dem):

Kongen: "Hey, er du sådan en der tøre sæderne af, inden du sætter dig i bussen?"
Mig: "Ja, gør alle ikke det?"
Kongen: "Nej!"
Mig: "Tører i måske ikke søderne af først?"
Betty: "Jo da, man ved jo aldrig om folk har svinet løs - det jo vildt ulækkert" (Hun taler tydeligvis om offentlige toiletter)
Mig: "nej men.. i busser!"
Betty: "Når, nej da!"
Mig: "Er jeg den eneste?"
Andre: "Ja"

---

Kongen: "Uh, rige dreng med offentlig transport!"
Mig: "Jaaa"
Kongen: "Kan du klare det?"
Mig: "Ja da!"

---

Viftende Arme: "farvel rige dreng"
Mig: "Farvel fattige børn"

Ja, det er så mig og min klasse... Jeg syntes det var meget underholdende!
Eftersom jeg ikke har mere på hjertet (sikke et latterligt udtryk) så siger jeg farvel.
BYE BYE STALKERS!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar