fredag den 26. november 2010

It's greek to me!

Ja... Min græsklærer havde problemer med at finde ud af, hvad grækere ville kalde mig (grækere foretrækker at lave navne om, så de bedre kan udtale dem). Jeg fandt så ud af, på en lidt sjov side, at mit navn ville være "Frenterik" (Græsk: Φρεντερικ). Så jeg tænkte: "Ja, ved du hvad du gamle (mig)! Nu laver du den blog du længe har gået og overvejet at lave, og du bruger dit 'nye navn'!" Så det gjorde jeg, og her er den så.
Nyt problem: DESIGN! Jeg skal lige finde ud af, hvordan Blogspot fungerer, finde farver, et topbanner, osv. xD Men ellers skal det skam nok blive godt! 

Men på en blog fortæller man jo nok lidt om sit liv? Muligvis - jeg vil nu nok nærmere bruge den, til at få afløb fra min lidt mærkværdige tankegang. Men nu får vi at se! Kan jo være, at det er en dum idé - jeg kommer jo nok også til at skrive noget interesse-agtigt... Men hvaaa'!


Dagens citat: You don't have to see before you can believe, but you have to believe before you can see.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar