søndag den 28. november 2010

Snow Invasion

Ever experienced an invasion? Det her jeg - flere gange! Lige nu er det bl.a. med sne! Synes ærligt talt det er for tidligt, at det sner i november! Altså hvad sker der? Er det denne "Globale Opvarmning"? Ja, indtil videre vil jeg nærmere kalde det Global NEDKØLING! Den første sne plejer da ikke at lægge sig som et tykt tæppe - det har det så gjort i år.... men det er da meget hyggeligt at se på, så længe man er indendørs :)

Andre invasioner for tiden:
Kender i det, at man pludselig føler sig helt afskåret fra alt, men alligevel har det temmelig godt? For tiden gider mine chatprogrammer fx. ikke at virke, og kan derfor ikke skrive med folk - men jeg har det egentlgit fint nok. Jeg føler mig ikke så bundet til at være foran computeren 24/7. Jeg føler, at jeg får lov til at lave ting, som jeg ellers ikke har lov til (vi kan så undre os over, hvorfor jeg så sidder og skriver her?). Og så er det jo lige op til jul, så der er masser at tage sig til... hvilket minder mig om, at jeg skal se at få købt julegaver.
En anden invasion er SRO (Studieretnings Opgave). Den er virkelig døden - jeg har fået Spansk/Engelsk som jeg ville, men emnet et kedeligt, hvilket emnerne ofte er. Hvorfor er det så svært for lærere, at finde interessante emner? ... muligvis fordi alle ikke finder de samme ting interessante...

Når ja, helt godt har jeg det selvfølgelig ikke med, at chatprogrammer ikke virker - for mobilen gider jeg ikke altid skrive på, så der er egentligt kun facebook. Og vi ved vidst alle, at Facebooks chat ikke er den bedste!
men alt i alt, er det lidt dejligt at have et liv uden for computeren. Fx. i dag gik jeg tur med Zoffie (en af mine 2 hunde) i sneen, og morede mig storartet over hendes hyperaktivitet. bare den måde hun susede igennem sneen på... jeg må være ret nem at underholde! jeg tog nogle billeder, som i kan se herunder ;)

Okay, det var da nok lige et af mine kedeligere indlæg... SEE YOU!

Photobucket
Wow, sne! xD
Photobucket
En meget glat vej...
Photobucket
Istapper på vores hus! Stooore...
Photobucket
Zoffie i sneen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar