lørdag den 8. januar 2011

Forsinkelser

Hej igen - længe siden (eller sådan noget).
ja, denne her uge, har været mere eller mindre kaotisk! Fra onsdag, kom jeg forsent i skole HVER ENESTE dag, fordi de dumme busser ikke kan finde ud af at køre til tiden - fair nok der torsdag var snestorm, men fredag kom min bus aldrig, og jeg var tvunget til at tage den næste, som først var inde i byen kl 8:37, hvilket jo er perfekt, når alle busserne til skolen kører i tiden mellem 7:45-8:20! Gosh, jeg var pissed. Og jeg kom derfor først i skole kl 9:35. Dejlig start på dagen. Men den fik dog ikke lov at ædelægge den helt! Det klarede nemlig min dårlige ryg nemlig! har aldrig haft så mange smerter i ryggen -GEEZUS!

Men for at tale om noget, som ikke er brokkende, sååå.. ja, hvad? Jo, jeg har fået mine 4 kg håndvægte - en julegave som ikke var kommet med posten. og de er den mest fesne lillae farve! men de er sku okay nok alligevel - i hvert fald når amn tænker på, at jeg ku' ha fået dem i en tis-gul farve...
En sørgelig nyhed (for mig) er så, at den bog, som jeg skulle ha' fået i julegave (Ovid's Metamorphoser) er udgået, og at jeg derfor ikke får den.. %&/(R%&¤&(R&¤&=¤!! DUMT! Had! grrr... Oh, hello chair! Shut up... Men så har jeg så 400 kr fra mine forældre, som jeg må bruge på et eller andet... hmph.

Nå, men på trods af, at der skete MERE i denne uge, end der plejer, så har jeg ikke meget at fortælle - weird!

::DAGENS SANG::

i dag denne dejlige ("gamle") sang, som jeg lige tilfældigt fandt. Den er da dejlig! Elsker tekst, musik og stemme! :) Ellers ville jeg jo ikke ha' taget den som Dagens Sang... Anyway, guys, have fun!

SEE YOU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar