lørdag den 1. januar 2011

2010 VS 2011

Hej med dig, og velkommen til 2011 :)
Ja, det er jo noget sjovt noget, det med at man pludselig skifter tal. For nogen betyder det ikke noget, for andre betyder det en masse - og for nogle, så er det måske stadig 2010? I hvert fald er vi, her i DK, nu i 2011!

Selv holdt jeg for første gang nytår med andre end min familie! Mig, Susan, Mads og Julie havde aftalt, at være hjemme hos Mads. Julie og jeg kørte derop, og nej hvor havde Susan og Mads altså pyntet bordet, som vi skulle spise ved, fint! Og der var nytårshatte! Jeg fik den sorte~ Og menuen de havde lavet var underlig, men virkelig god! Nudler med sjove ting i (smagte virkelig godt!.. meget citron xD) og nogle flutes med nogle interessante ting i - virkelig godt! Jeg stod selv for desserten (wow, is fra Brugsen?). Nå, men efter en ret morsom middag, satte vi os til at se film, hvor vi proppede os med chokolade. Jeg fik det nok lidt dårligt, men det gik over! Efter det, ville vi spille et spil, som ingen af os faktisk kunne reglerne i. Spillet var Hobitten - et spil jeg personligt aldrig havde hørt om, men kæft hvor var det sjovt! Der var meget latter over spillet, og mange gode samtaler, og da klokken var 23:40 gik vi ned og så 90 års fødselsdagen - som jeg aldrig har set! Og efter det, så så vi Rådhustårnet, hvor der ikke var nogen nedtælling?! Geezus! Nå, men jeg vil da tro vi hoppede på det rigtige tidspunkt.

Og jeg vil lige uddele første-gang-i-år-priser!
Første 2011 kys: Susan og Mads!
Første 2011 kram: Julie og Susan
Første 2011 mad: Sandkage(?)
Første 2011 poke: Julie på Mig
osv osv...

Efter det, skulle vi selvfølgelig ud og fyrer noget af - Mads sørgede for nogle batterier som der så blev fyret af - og er du gal, det virkede til at være tæt på at vi var blevet ramt! Men sikkert bare et synsbedrag... Men hvert fald, så kunne vi slet ikke få tændt de skide stjernekastere! Altså for helvede, det stormede, men selvom vi gik i læ, så gik ilden ud! Så det endte med vi gik ind i huset og fik tændt dem (her tænkte jeg meget på brandfare - jeg har vidst virkelig aldrig prøvet en stjernekaster?). Det var nu ret sjovt - bagefter gik vi så op og nørdede videre med Hobitten og hørte noget musik :)
Og da vi gik i seng der klokken 03:43, lå Julie og jeg i hver vores seng i et andet værelse... og pludrede til klokken 05:34 - oops! Og så i dag blev vi vækket af Susan og Mads ca kl 12:15. men vi fik da LIDT søvn xD

Alt i alt, en virkelig virkelig hyggelig aften/nat! Den bedste nytårsaften jeg ever har prøvet :) MANGE TAK SKAL I HAVE!!

::DAGENS SANG::


Dagens sang er i dag Erik Hassle's "Hurtful". Vi hørte den og en masse andre sange i nat, og denne gjorde størst indtryk på mig, da jeg har nogle problemer for tiden. Virkelig skøn sang!

Glad nytår!
SEE YOU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar