lørdag den 22. januar 2011

Not gonna paint it black when it's white

Hello everyone!

På trods af hårde dage og ny forandring i min hver dag, vælger jeg at skrive til jer. Som et lille lys på en mørk himmel. Hvordan lyste månen hos jer de sidste 3 dage? Her lyste den meget smukt - man kunne nærmest se iskrystaller i luften og sneen glimtede omkring. Men nu er denne sne nærmest væk, og vi ved nok alle, hvad dette betyder: grønt græs og kedelige grå dage.

Pga. nogle problemer jeg har for tiden, har jeg ikke skrevet her, eller mange andre steder. Men i aften skete der ting, som gjorde dette til den bedste aften i år (indtil videre - året er ungt endnu). Mine forældre kedede sig - jeg elsker når de gør det, for så er de mere villige til at ville lave noget sammen med mig, og ikke sidde og læse en kedelig bog. I aften bød den på WII hvor vi spillede minigolf - mega hyggeligt. Generelt har dagen i dag stået på familie - kl. 10 i morges blev jeg vækket og min mor og jeg gik i gang med aftensmaden - for den skulle simre hele dagen. Imens vi ventede på den simrede, bagte vi en gulerodskage - mums! Virkelig hyggelig dag<3

Apropos familie, så rejser min far igen mandag, men min mor har så foreslået, at vi tog ind og lejede en masse Disney klassikere - YES! Så næste uge skal jeg nok bruge på at se de dejlige film som Askepot, Skønheden og Udyret, Herkules, Snehvide, og alle de andre!
Måske blive den næste tid endelig lidt lysere?

Her fredag den 28, skal jeg og nogle fra min klasse også hjem til en og have en rigtig hyggeaften - bare mig og dem! Glæder mig, for tror det bliver hyggeligt. Men værten bor lidt langt væk, så jeg skal se om jeg kan køre med en, men ellers må jeg jo bare tage bussen. Men det bliver nok hyggeligt.

Nå, men nu til dagens sang!

:: DAGENS SANG ::


Kevin Borg - Street Lights. Elsker sangen - fandt ham faktisk her i går og blev straks fanget af hans stemme. Han er oprindeligt fra Malta, men flyttede med sin svenske kæreste til Sverige, hvor han deltog i Idol (som er Sveriges største sangkonkurrence) og vandt. Han har nu været fremme i 2 år siden Idol og har bl.a. været med i High School Musical (den svenske musical) som Troy og er lige nu med i en anden musical: Grease.
Håber i kan lide sangen - personligt vil jeg skaffe hans CD :)

SEE YOU!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar