mandag den 31. januar 2011

Irriterende?

Kender du følelsen af, at man bare irriterer alle omkring jer? Når du så spørger dem direkte, svarer de ofte "Nej", men du føler, at de lyver. Dette sårer dig eller gør måske også dig irriteret.

Jeg har i lang tid været den der irriterende type, som i stedet for at lave noget selv i fx. biologi, bare har set på, hvad andre har svaret og så svaret det samme. Derudover er jeg meget typen der om morgenen virker meget kold og måske lettere irritabel (pga. træthed) og så senere nærmest blive hyperaktiv. Folk virker ikke til, at bryde sig om denne hyperaktivitet, så jeg er begyndt at gå i den modsatte retning: blive stille. Og prøvede i dag selv at lave noget i biologi og bare melde mig ud af den lille diskussionsgruppe jeg normalt er "med" i. og vil da sige, at det da gik ret godt. Blev så nød til at smuglytte lidt til hvad de sagde, for at kunne forstå det helt.
men alt i alt føler jeg mig ret irriterende og ville egentligt bare gerne have, at folk sagde det i stedet for at lyve om det. Det sårer mere, når der bliver puttet en løgn oveni det.

Men er da begyndt at høre Avril Lavigne igen. Ja, Kevin Borg hører jeg stadig, men den gode Avril er ved at overtage. Må have begge deres CDer :) Elsker begge kunstnere<3
Særligt Avril Lavignes "What The Hell" er extraordinary! Love it<3 Hørte den også i skolen i dag.. faktisk har jeg hørt den konstant xD

::DAGENS SANG::


Ja, hvad havde i forventet? :b Selvfølgelig er det Avril Lavigne's "What The Hell"! Enjoy :)

Adio~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar