mandag den 26. december 2011

Anden Juledag of doom!

Kender i det, at man drømmer den mest fantastiske drøm og BAM! Så vågner man? Det er forfærdeligt! Her ligger man i sin hyggelig seng og drømmer søde drømmer! Ja, man havde endda alt man kunne drømme om! Og så skal man fandme vågne - klokken var jo kun 12:12 for pokker. Give me a break!

Nu hvor jeg har fået dét ud, vil jeg gerne være den flinke lille blogger, der ønsker jeg alle en glædelig jul - hov.. vent. Julen er sguda overstået. Nå... Men så glædelig midtjul, da!

Fordi jeg er sådan en nedern person, vil jeg nu stjæle en liste fra TheLifeOfAlex. Jeg fandt han blog meget tilfældigt, og synes den er sjov at læse :) Jeg kan derfor varmt anbefale den! Han er en lidt mere pro blogger end jeg er - ja, man er vel amatør!

Gad godt:
- Have en kæreste.
- Få gode karakterer.
- Flyve til Mars.
- Kunne synge.

Kunne godt tænke mig:
- Eget hus/lejlighed.
- Billetter til ESC.
- Noget emre akrylmaling.
- Penge<3

Burde nok:
- Rydde op.
- Gå med hundene.
- Være social.
- Gå ud med diverse skræld...

Tænker på:
- Universet.
- Drømme.
- Hvor meget jeg gerne vil bruge mit kamera!
- Kærlighed..

Håber på at:
- Jeg ikke kommer til at leve mit liv som single.
- Jeg kommer ind på Aarhus Universitet.
- Jeg en dag kan snakke flydende spansk.
- Jeg en dag bliver mere social.

Har oplevet:
- Det meste af Europa og Las Vegas.
- Pakke gik tabt i posten. Grr.
- At blive kørt ned mere end 5 gange.
- 3 brænde (dog ikke mit eget hus).

Ja, det var vel nok en fin liste, eh?
Her til slut vil jeg så spille jer en lille sang. Nej, jeg vil ikke synge for jer eller vise mine helt ekstraordinære evner på et keyboard - næ, nej, I kan få en omgang med Demi Lovato :)

Happy holidays everyone!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar