søndag den 4. december 2011

Træthed og manglende julestemning

Frente er træt. Træt af rigtig mange dumme ting. Han er træt af stalkere, gamle mænd og vejret. Og så er han ikke i julestemning. Og så har han lige fundet ud af, at han har haft bloggen her i et års tid nu. Hurra for det!

På trods af gode nyheder og julepynt, samt diverse julesange, er jeg ikke ret glad. Måske er det den væmmelige SRP (Skide Retarderet Projekt) som ånder mig i nakken eller også er det den stalker, som ikke vil lade mig være. Det kunne også tænkes at være vejret? Vi taler faktisk for meget om vejret i lille ubetydelige Danmark. Vi må være et kedeligt folkefærd. Skål på det!

Men midt i al den triste julestemnings-manglende tåge, som jeg befinder mig i, har jeg været inde og se Crazy Christmas Cabaret. Det var underholdende og sjovt - og hvilken sexet halvnøgen muskuløs mand der dog var med. Mums! Frente kunne lide.
Herudover har Frente fået taget nogle billeder af naturen. Nogle gange har solen nemlig været flink at titte frem. Og som den flinke fyr jeg er, vil jeg vise jer et af dem. Men kun et!

Ja, Frente kan tage billeder! Men han ville nu gerne have et bedre kamera, så han slap for at bruge sin iPhone som kamera - det er trodsalt ikke det bedste kamera, den lille fidus har.

Men nu må i hygge jer med æbleskiver og julesange. Ho ho ho!

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar