torsdag den 15. december 2011

Julestemning fundet under sengen

Halløj igen, folkens!

Så kom Frente sgu i julestemning! Det tog sgu også sin tid. Hvem havde ventet, at den skulle begynde med en k-pop sang? Og at stemningen tog rigtig til, da jeg så det nye episode med Glee? Åh ja, jeg mærker julelatteren, lugten af gran og drives til vanvid af diverse julesange. Gotta love xmas<3

Og hvad mon der sker i nisseland? Tjo, det skal jeg ikke kunne sige - jeg er ingen nisse, selvom du måske havde troet det? Men der må du tro om. For tro det eller ej, men hele dagen i tirsdags var jeg i halloween-stemning (og sjovt nok var det der d. 13. december - coincidence?). Og hvorfor? Tjo, det er hvert fald ikke fordi jeg kravler rundt under min seng og leder efter monstre. Bare rolig. Frente er skam nogenlunde normal. Nej, det eneste jeg fandt under min seng, var en skrabekalender - den  var nemlig blevet væk for nogle dage siden. Så jeg fandt vel lidt mere julestemning under sengen? Who knows.

Nej, jeg havde lyst til halloween og den slags, fordi jeg hørte en formidabel halloween-sang, som kalder på monstre. Den er nu meget hyggelig, synes Frente.

Men nu må jeg videre i programmet, men i julens gode ånd, skal jeg først lige ønske jer glædelig jul.
Så det vil jeg gøre, da jeg jo er et godt menneske!

Glædelig jul!

- Frente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar