onsdag den 1. december 2010

SRO - Skide Retarderet Opgave

Ja, overskriften siger vel mere eller mindre sig selv. Ja, jeg sidder her og skriver den skide retarderede opgave AKA Studiereningsopgave. Spansktalende immigranters møde med USA - HURRA! Meget trælst emne må jeg sige - men det er da bedre end Malcolm X! Nå... jeg burde skrive videre, men trænger til en pause.

Sooo, let's lighten up our mood! kender i Humon? IKKE?! Banditter! Så var det godt i kom til mig! Se, Humon er en genial tegner på Deviantart der bl.a. har lavet en tegneserie som hedder "Scandinavia and the World". Ja, hun ha antropomorfiseret (menneskeliggjort) alverden lande, og givet dem personlighed, alt efter hvad de er kendt for, eller hvordan hun forestiller sig, at landene ville være, hvis de var mennesker. Hun tager mange emner op, som enhver kan sætte sig ind i - forleden lavede hun bl.a. en stribe om Nord- og Sydkorea krigen, og om hvordan vi her i Danmark finder SNEEN vigtigere, end krigen. Hun har gode pointer, og publicerer (er det et ord?) på en sjov måde! Jeg kan varmt anbefale hende!
LINK: http://humon.deviantart.com/gallery/11134763

En anden af hendes serier, som jeg kan lide er "Niels". Handler om en dansker der forfører et ægtepar (manden og damen) og lever så sammen med dem - der er mange sjove indslag, og det er generelt en enormt underholdende serie!
LINK TIL HELE HUMONS GALLERY: http://humon.deviantart.com/gallery/

Men jeg vil lige tillade mig, at give jer alle et eksempel på, hvad jeg siger. her kommer den førnævnte stribe om Nord- og Sydkorea:


*Åh nej, det her fuckede min blog op!*

SEE YOU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar