onsdag den 29. december 2010

Midt-jul

Ja, nu er julen overstået, og vi er kommet ind i det jeg kalder "midt-jul" - altså imellem Jul og Nytår! Og hvad laver man her i midt-julen? Tydeligvis ik' og en skid! De sidste 3 dage har jeg dog været meget sammen med venner (fra kl. 13-00?). Og nu er jeg så på computeren igen igen - og jeg staver, som altid, som en brækket arm! På trods af, at brækkede arme ikke skriver - det gør hænderne!

Når ja, så kalder farmand på en, og da man kommer ned, begynder de at tale løs om en ny computer. Min brors bærbare computer er nemlig total-smadret, og så var der et tilbud med nogle billige computere fra Elgiganten. Så  min far købte sådan en, men da vi så fandt ud af, at jeg også godt ku' bruge en større computer, var der ikke flere tilbage - fair nok, tænkte jeg, jeg venter da bare på et nyt tilbud! men nej da, så fandt min mor en anden billig bærbar på nettet - med 1 GB mere RAM end den, som vi fik skaffet. Den, som vi så allerede havde skaffet, havde så 200 GB mere plads. Så mine forældre besluttede, at jeg fik den med mere plads, og min bror så fik den, som vi så nu lige har bestilt. Og det er jer egentligt ret tilfreds med! Den er nemlig rar - og den har Windows 7! WOOO! Har min stationære nemlig ikke... tsk tsk! Nå, men nu har jeg altså hele 4 computere - 3 bærbare og 1 stationær. Den ene bærbar er dog så gammel, at det ville være IT-plageri at tænde den! og den anden er så lille, og dermed super langsom, at den ikke kan bruges. Og så er der den nye<3 Som ind til nu virker helt fantastisk.
Hvad er det lige for en god midt-julegave? :D

Nå, skal vi ikke til at indføre en Dagens Sang? Jo, det gør vi lige. Så får i også indblik i min meget... ja, anderledes musikstil...

::DAGENS SANG::


Hører ham her, Nikos Ganos, ret meget for tiden. Han synger meget i samme stil, så kan man lide den her sang, kan man også godt lide mange af hans andre sange :)
"Έφυγα" betyder "Jeg forlod" :)

SEE YOU GUYS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar