fredag den 24. december 2010

Glad jul!

Først og fremmest: Glad jul allesammen!!
Længe siden jeg har skrevet, men har simpelthen ikke haft tid til at skrive (haha, what a joke).
Okay okay, mandag og tirsdag var jeg i skole til kl 15:30 - skønt at afslutte sin skoletid med 2 dage med max antal timer - feeedt!! Nå, men udover det, var busserne også bare fucked begge dage, så jeg var alligevel først hjemme omkring kl. 17 - hvad jeg lavede bagefter, kan jeg umiddelbart ikke huske xD

Onsdag var jeg i Sverige, hvor jeg fik en ny jakke og et halstørklæde. Yay, nu ser jeg ikke fed ud mere. Men derimod meget bredskuldret... fair nok!!
og så i går.. ja, det var jo lille juleaften. og er der en bedre måde at tilbringe lille juleaften på, end at sidde med forældrene i stuen, og se katastrofefilmen "The Day After Tomorrow"? I THINK NOT! XD Man kommer så godt i julestemning af det 8D

Nå, men i dag er det så juleaften(sdag)! Og hvad laver man egentligt på denne dag? Nogle går i kirke, andre går ture, andre ser TV og andre.. ja, de sidder på en computer og venter til aftenen! Selv er jeg ikke typen, som går i kirke. Ikke fordi jeg har et eller andet imod folk der går i kirke - jeg gider bare ikke! Men dyb respekt til jer der gør det ;)
Nej, jeg bruger min juleaftensdag på at hygge mig med familien. Lige nu skal min mor så ordne maden, så jeg har lidt tid, til at skrive her på bloggen. Her kl. 16 skal jeg så se Disney's Juleshow - From All of Us, to All of You (en tradition vi har). Og tro det eller ej, men det er mine forældre, som insisterer på, at vi skal se den! Vi er en familie af disney-freaks (måske med undtagelse af min bror).

Hvis jul? Ja, det tror jeg da nok! Se ud af vinduet, og du skal se det smukke hvide tæppe. Men ærligt talt, så ville jeg hellere se grønt græs! Sorry, men jeg er altså fan af sommerens varme, og ikke af sommerens kulde. Dog er jeg NØD til at indrømme, at det ER smukt og at det ER hyggeligt - så længe jeg ikke skal UD i det!!

Julestemning? Den ved jeg ikke lige om jeg har fået påduttet mig, men jeg regner med den er der :) jeg glæder mig som et barn til i aften, men mere er der heller ikke. Jeg håber i alle er i julestemning! Selv sidder jeg og hører julemusik - måske den mere alternative af slagsen. Fx. hører jeg en spansk julesang - Los Peces en el Río - og nogle enkelte græske og så selvfølgelig: LAST CHRISTMAS!  Ingen jul uden den sang - om man så skal hører den til ens trommehinder springer! XD Den er THE ULTIMATE julesang xD

Når ja, i kan lige få et link til den spanske julesang:


Nå, men nu må jeg videre! GLAD JUL ALLE SAMMEN!
SEE YOOOOU~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar