torsdag den 2. december 2010

Love The Way You Lie

Så er jeg endelig færdig med SRO! I throw my hand up in the AIR somtimes! Saying A-yo! Ja... det minder mig om, at jeg lige har fundet en mash-up som jeg er blevet hooked på. Kunstnerne hedder Kurt Schneider og Sam Tsui, og de laver en masse gode sange og Mash-ups! Min yndlings hedder "Love The Way You Lie" og er en mash-up af Eminem's "Love the Way You Lie", Katy Perry's "Teenage Dream" og Taio Cruz's "Dynamite" - en fantastisk god kombination!



Du kan downloade sangen gratis i beskrivelses-boksen under videoen. Det er Sam der synger, mens Kurt har lavet musikken - sådan har jeg hvert fald forstået det. Men jeg anbefaler alle at høre dem!

Nå, jeg skal ud til min mormors fødselsdag (hurra...), så jeg må hellere smutte.

I SEE YOU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar