onsdag den 8. december 2010

Glædelig forsømmelse

Når negativt bliver sagt med positive ord, er det så stadig negativt? I mit hoved er det. kan ikke rigtigt se forskellen. Men det kan jo godt bare være mig? Nå, men kender i følelsen af, at folk bare bevidst prøver at undgå dig? Som om de ikke vil snakke med dig overhovedet? I så fald, er det så ens egen skyld, eller den, som undgår ens skyld? Lidt kryptisk skrevet, men jeg håber I forstår.
Selv synes jeg, det er den der undgår, der er problemet. For hvad har den anden gjort, siden man ikke kan tale om det? Det løser jo INTET af, at man bare undgår! personligt finder jeg det kryster-agtigt! Så stå dog for helvede ved det, og TAL om det! Svære er det ikke!

Det er nøjagtigt ligesom med parforhold i dag - nu kan jeg muligvis ikke udtale mig, da jeg er single, og har været det i nogle år. Men de slår op over de mest latterlige ting. Altså det er jo småligt til tider! "Han hjælper aldrig til ned at gøre toiletter rene", "Hun kritiserer mig hele tiden", "Han retter altid på mig", osv osv. TAL om det mennesker! Taler i ikke om det, så må det jo være fordi, i ikke VIL løse jeres problemer! Grrr, bliver åbenbart helt irriteret over det...

Nå, nu gider vi ikke tænke på DET mere! Positiv energy! Woooo...
Det er jo 8. december, hvilket betyder, at der kun er 16 dage til JUL! YAAAY! Men for folk, som får adventsgaver, føles julen måske ikke så lang? jeg ved det ikke, for jeg får adventsgaver... har ondt af jer der intet får! Til gengæld har jeg ingen kalender i år - DOOH!
Hvad jeg har fået:
1. Advent: Armbånd med magnetlås!
2. Advent: Filmen Another Cinderella Story med Selena Gomez<33

Og næste advent får jeg intet, da jeg skal give gaver. I min familie har vi det nemlig sådan, at vi har en advents dag, hvor vi giver til de andre, men hvor man så selv intet får - dvs:
1. Advent: Moderen gav gaver = hun fik ingen gave.
2. Advent: Yngste broderen = han fik ingen gave.
3. Advent: Jeg giver = jeg får ingen gave
4. Advent: Faderen = han får ingen gave
Selv syntes vi, at det er et godt system, for så får alle gaver! Hvilke advents traditioner har i? :) (I kan skrive det i kommentar-tingen under indlægget her - hvis i vil).

Men ellers ønsker jeg jer alle, en rigtig glad jul!
SEE YOU!

1 kommentar:

  1. Hvis folk handlede lige så fornuftigt, som deres holdninger siger, at man skal - så ville verden være et meget bedre sted 83 (f.eks. kunne "folk" (udefinerede skabninger) fint lade være med at bruge janteloven og andre undskyldninger som "hun bad selv om det" (selvom ingen ville bede om at blive mobbet!) som argument for, at mobning kan være ok!)

    SvarSlet